Cheesecake "Mărțișor"


Bine ai venit, primavara! Te asteptam de mult, ne-a fost dor de tine! :)

De dragul primaverii, v-am adus un martisor "dulce" pe care vi-l ofer cu toata dragostea. Este un cheesecake simplu, cremos, in culori de primavara ... martisorul ideal :)

Reteta de cheesecake o gasiti aici: Cheesecake cu merisoare si capsuni

Pentru decor am folosit capsuni, frisca si wafer sticks (ideal daca gasiti rosu-alb, eu am gasit doar negru-alb). 

M-am jucat putin si imi place ce-a iesit. Un martisor dulce si bun de savurat, pentru toata familia :)

Voi decorati dupa propria imaginatie ;)


Pofta buna si o primavara minunata sa aveti!


0 Response to "Cheesecake "Mărțișor""

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.