50 de prajituri gustoase si garnisite




By http://retetegg.blogspot.ro/

In cei 6 ani de blog am facut zeci, poate chiar sute de prajituri. Imi plac deserturile, asa ca ori de cate ori am pofta de ceva dulce, ma apuc de treaba. :)

Prajiturile mele preferate sunt cele cu ciocolata, cu fructe sau cu nuci. Imi plac si prajiturile cu branza dulce, cu frisca, vanilie sau caramel, de fapt, nu refuz nici un desert. Desigur, nu fac excese, si nici nu fac prajituri zilnic, dar atunci cand fac imi place sa pot savura o prajitura fara sa ma mai gandesc la nimic. Si ce daca are mult zahar, faina alba sau unt? Merita sa ne rasfatam din cand in cand cu ceva bun!

Va propun azi sa cititi (si sa testati) 50 de prajituri gustoase si garnisite!

 Pofta buna!

0 Response to "50 de prajituri gustoase si garnisite"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.