5 ani de Retete Gustoase si Garnisite

By http://retetegg.blogspot.ro/

Daca acum 5 ani imi spunea cineva ca voi ajunge sa "cresc" atat de mult cu acest proiect, probabil ca n-as fi crezut! Si inca imi pare uneori incredibil ca am reusit sa aduc acest proiect pana aici, fara sa ma plang si sa imi treaca prin cap sa renunt vreodata!

E adevarat ce se spune, daca alegi sa faci in viata ceea ce-ti place cu siguranta nu vei vrea niciodata sa renunti! Ci vei vrea sa cresti, sa fii din ce in ce mai bun! Sa fii cel mai bun!

Cu totii avem ceva in care credem, eu am ales sa cred in blogul meu. Au fost 5 ani in care am reusit sa construiesc ceva, acel "ceva" care e doar al meu!

Si daca primii 5 ani au fost o permanenta provocare, urmatorii 5 sunt si mai si :P Planurile mele sunt marete si cu siguranta le voi finaliza cu succes. Uneori trebuie doar sa ai rabdare si sa iti continui drumul cu incredere, iar lucrurile bune nu vor intarzia sa apara.

Ce au insemnat cei 5 ani de blog?!

Au fost 5 ani de retete gustoase si garnisite, dar in spatele carora au stat multe incercari, provocari, mici esecuri, zeci de ore langa usa cuptorului, cu mixerul in mana, cu aparatul foto gata sa faca click langa o farfurie aburinda :)

Au fost 5 ani de zambete pe fetele celor dragi, care se bucura de rezultatele "muncii". Pentru ca indiferent daca vrem sa admitem sau nu, traim intr-o lume centrata pe mancare. Nu doar pentru ca vrem sa supravietuim, ci si pentru ca ne place sa iesim din monotonie, sa experimentam din ce in ce mai mult. 

Pentru mine cea mai mare bucurie este sa pregatesc un tort, pentru o onomastica sau aniversare de la noi din familie. N-am mai cumparat un tort de la cofetarie de ani de zile si nici nu intentionez sa o mai fac :) Vorba reclamei: "Fa-ti timp! Fa o prajitura pentru cei dragi!" :)) 

Ce-am facut in 5 ani:
  • peste 1000 de retete (evident, toate gustoase si garnisite);
  • peste 8200 de pofticiosi pe pagina de Facebook, dar si foarte multi prieteni dragi din toate colturile lumii;
  • sute de ore in bucatarie, mii de ingrediente supuse experimentelor culinare (majoritatea si reusitelor :P ), mii de fotografii dintre care abia cateva sute au ajuns "vedete" pe blog si nu in ultimul rand, muuuulte burtici fericite :)
In 2010 incepeam timid cu retete clasice, din cartea de bucate sau pe care le stiam de la mama.

Prima reteta a fost cea de salata bulgareasca (care inca este preferata noastra). Am trecut usor prin toate felurile de mancare, de la aperitive, ciorbe, fripturi, mancaruri la dulciuri si prajituri.

Evident toate fotografiate cu telefonul mobil, decorate fara prea multa pricepere si talent :) 

2010 ( 229 postari )


In 2011 ne-am luat prima camera foto asa ca pozele au inceput sa prinda mai multa culoare :P 

Nu am devenit mai talentata, dar am inceput sa gatesc mai mult si mai des, asa ca si retetele au fost in numar foarte mare in anul 2011. (296 de postari pe blog)






Anul 2012 a fost si el un an productiv, astfel ca am continuat sa gatesc cu drag si spor, iar la jumatatea anului am fost recompensata de "degustatorul sef al casei" aka sotul meu, cu o camera foto DSLR. 

Am inceput sa descopar ingrediente noi, sa experimentez mai mult, sa mai lucrez si la partea cu talentul :P
 
2012 ( 263 de postari )






Anul 2013 a fost unul in care am inceput sa gatesc cu fructe de mare (pe care nu prea le iubeam pana atunci). A fost un an cu multe retete internationale/ exotice.

2013 ( 170 de postari )





Anul 2014 a fost un an aglomerat in plan personal, asa ca s-a reflectat in numarul mici pe postari de pe blog. Desi am gatit aproape la fel de mult ca si in anii precedenti, n-am mai avut timp sa experientez la fel de mult si am gatit chestiile clasice, de zi cu zi. 
Mi-am facut totusi timp pentru cateva bunatati, pe care trebuia musai sa vi le arat :P

2014 ( 106 postari )




Anul 2015 este abia la inceput, asa ca nu am decat 2 postari pe blog. Desi urmeaza sa fie tot un an aglomerat in plan personal, sper sa fie si un an cu multe realizari pe blog si pentru blog!

Va multumesc tuturor pentru sustinerea oferita in cei 5 ani de Retete Gustoase si Garnisite si sper sa fim impreuna multi, multi ani de acum inainte!

Si pentru ca zilele astea ma obsedeaza o melodie, va spun clar ca si eu as lua-o de la capat oricand! Pentru ca a fost o aventura nemaipomenit de frumoasa! Si imi doresc sa fie asa si pe viitor!


6 Response to "5 ani de Retete Gustoase si Garnisite"

  1. adnia says:

    la multi ani si cat mai multe realizari! si eu stau vateodata pe ganduri si privesc in urma..si sunt fericita, chiar daca sunt extrem de aglomerata si am inregistrat si momente de intristare..toate trec si pasiunea castiga, nu-i asa?

    He, he...La multi ani culinari frumosi!

    Danutza says:

    Adnia, multumesc mult!
    Eu cand intru in bucatarie ma relaxez si uit de toate :) Si norocul familiilor noastre e ca avem o pasiune gratie careia ei sunt rasfatati cu o multime de bunatati :))

    Pupici :*

    Danutza says:

    Merci mult Rocsy! Pupici :*

    Cristi says:

    Bravo, felicitari! Mult succes in continuare cu blogul!!!:)

    Danutza says:

    Merci mult Cristi! La fel si tie :)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.