27...de primaveri

By http://retetegg.blogspot.ro/

An de an astept cu mare nerabdare ziua mea de nastere, exact ca si atunci cand eram copil.

Mi se pare cea mai frumoasa perioada din an, pentru ca afara e cald, sunt multe flori, iar motivul principal: primesc multe cadouri :)). E o mare bucurie, la orice varsta, sa te intalnesti cu familia si prietenii, sa mananci tort, sa bei sampanie si sa te bucuri de cadourile primite in dar :)

Anul acesta ziua mea a sosit foarte repede, probabil datorita nuntii care a fost cu o saptamana inainte, iar toata atentia mea a fost centrata acolo. Insa, era imposibil sa nu fac un tort, sa nu imi invit familia sa-l deguste si sa las ziua mea sa treaca neobservata.

Si uite asa am ajuns la 27 de primaveri, una mai frumoasa si mai deosebita decat alta. Anul acesta cred ca cea mai frumoasa dintre toate :)

V-am adus tort, racoritor si gustos, cu fructe de sezon. L-am facut foarte rapid cu noul meu robot de bucatarie, primit in dar de la sotul meu.

Este un tort fara coacere, perfect pt vara! Vin si cu reteta, cat mai repede :P

6 Response to "27...de primaveri"

  1. Merișor says:

    La multi ani fericiti, sanatosi si asa cum ti-i doresti!
    Te imbratisez cu drag! >:D<

    Danutza says:

    Multumesc din suflet! Pupici cu drag :*

    Joyeux anniversaire ce gâteau et superbe, bravo!
    Bisous

    Danutza says:

    Merci beaucoup, Beth! Bisous :*

    La multi ani Dana! Iti doresc sa fii sanatoasa si sa ai parte numai de bucurii!

    Danutza says:

    Multumesc mult!!! Pupici :*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.