Bine v-am gasit in 2014!

By http://retetegg.blogspot.ro/

Au trecut sarbatorile de iarna, parca prea repede, iar maine-i ultima zi de vacanta/concediu!

N-am avut zapada, insa am avut sarbatori frumoase, cu traditii, cu mancare din belsug, cu veselie si voie buna!

Am si gatit, ca na, mancarea pentru sarbatori trebuia sa o faca cineva, dar nu am facut nimic sofisticat, fata de anii trecuti. La Craciun s-a mers pe traditional, la Revelion pe ceva mai light, mai modern :)

In afara de mancarea propriu-zisa pt mesele de sarbatori, anul asta am facut si delicatese porcine :) Mai exact prima mea sunca, fiarta in zeama de varza si condimentata cu usturoi si boia. Vin cu reteta cat de curand, pe blog.


Pentru ca am primit de la tara si carnati buni de casa am decis sa-i prajesc si sa-i pun in borcane, in untura, sa avem pana la primavara, ca iarna nu-i nici la jumate (calendaristic).

In rest, am gatit cam ceea ce gatesc de obicei de sarbatori, de Revelion am servit peste, creveti, ceva aperitive, iar la final un tort de ciocolata. De Craciun a facut soacra mea cozonac, iar eu rulada cu gem si nuci si cupcakes cu merisoare si glazura.

Urmeaza Sf Ioan si cum am 2 sarbatoriti in familie, de obicei fac tort. Dar anul asta am decis sa mai schimbam putin, ca si asa am papat destul de sarbatori, asa ca voi face cornulete. Fiindca am osanza de porc, am si gem de gutui si prune (bio), merita sa fac niste cornulete fragede :)

In alta ordine de idei, maine e ultima zi de concediu :( 
Da, stiu, ne-am invatat cu obiceiuri proaste de trezit dupa ora 11, de culcat dupa ora 1, de lenevit in pat dupa-amiaza, de mancat la ore aiurea, etc. Dar trebuie sa reintram in ritmul zilnic si sa ne apucam de lucru cu drag si spor, ca avem un an intreg in fata!

Pentru maine va propun sa mai leneviti putin in pat, un film bun, macaroons si un latte macchiato! Abia de luni incolo avem voie sa ne facem griji ;)


Va pup si stati pe receptie, urmeaza cateva retete saptamana viitoare :)

3 Response to "Bine v-am gasit in 2014!"

  1. LA MULTI ANI!Te pup!

    Simona says:

    Fain meniul :)
    La Multi Ani!!

    Danutza says:

    La multi ani! Va pup cu drag :*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.