4000 de fani pe Facebook

By http://retetegg.blogspot.ro/

Dragii mei, astazi blogul implineste 3 ani si 3 luni, dar in acelasi timp sarbatorim si cele peste 4000 de like-uri pe care pagina oficiala de facebook a blogului le-a primit.

Cele 4000 de like-uri reprezinta increderea voastra in retetele mele, in tehnicile prezentate de mine, in ideile mele ... inseamna aprecierea voastra.

Nu am crezut vreodata ca voi ajunge sa depasesc 4000 de fani si ca voi ajunge sa inspir atat de multe persoane.

Va multumesc din tot sufletul pentru ca sunteti alaturi de mine zi de zi si pentru toata sustinerea pe care mi-o oferiti. Pentru voi incerc sa fiu cat mai buna zi de zi si sa va ofer in continuare retetele voastre preferate intr-o abordare personala.

Astept oricand, cu mare drag, sugestiile si propunerile voastre. 

Va pup si va invit sa servim impreuna o felie de rulada pufoasa cu dulceata de prune, frisca si capsuni.

6 Response to "4000 de fani pe Facebook"

  1. La mulți ani! La cât mai multe rețete inspirate!

    Danutza says:

    Multumesc mult, Alina! :*:*

    Unknown says:

    Felicitari si la cat mai multi!!

    La multi ani de retete garnisite si gustoase si la cat mai multi fani!

    Danutza says:

    Multumesc mult, Paula! :*:*

    Danutza says:

    Multumesc mult, Alina! Pup:*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.