Craciun fericit!


Dragii mei, a sosit si ziua Ajunului si cu totii am terminat de bucatarit, am pregatit laptele si fursecurile pentru Mosu', toate celelalte bunatati asteapta ziua de maine sa fie "atacate" cu pofta!

Eu il astept cu nerabdare pe Mos Craciun sa-mi lase un cadou sub brad. Am fost cuminte si-l intampin cu multe bucate alese asa ca stiu sigur ca la mine vine :)

Am primit deja si colindatori, in toata casa e miros de sarmale, iar noi ascultam colinde si mancam portocale. Este asa de multa veselie si nu ne mai lipsea decat un semineu ca sa fie atmosfera perfecta ..dar ne incalzim bine si langa calorifere :))

Asadar, va doresc si voua exact ceea ce imi doresc pentru noi de Craciun, adica multa liniste sufleteasca, multa veselie si multe bucurii, cadouri frumoase, oameni dragi alaturi, bucate alese pe masa si multa iubire!

Craciun fericit!!!

17 Response to "Craciun fericit!"

  1. Stefy says:

    Craciun fericit alaturi de cei dragi!!!

    Danutza says:

    Multumesc Stefy! Craciun fericit!

    Crăciun fericit, Dănuța!

    Danutza says:

    Multumesc asemenea, Alina! Craciun fericit! :*:*

    Anonim says:

    Craciun fericit !!

    Danutza says:

    Craciun fericit Adina!:*

    Danutza says:

    Craciun fericit Medi!:*

    CRACIUN FERICIT alaturi de cei dragi si un AN NOU plin de bucurii, sanatate si vise implinite! La Multi Ani!

    Danutza says:

    Multumesc asemenea! Craciun fericit!!!

    Cristina says:

    Craciun fericit draga mea!!!

    Maya says:

    Sarbatori Fericite si un An Nou cu bucurii alaturi de familie si prieteni dragi!

    Danutza says:

    Multumesc asemenea! Craciun fericit! Va pup cu drag :*

    mariana says:

    Craciun fericit!!!!!Pupici

    Danutza says:

    Craciun fericit! :*

    Atunci vin si eu la tine sã-ti colind:) Crãciun Ferici<3

    Danutza says:

    Cu mare drag te primesc Ramona! Craciun fericit! :*

    Danutza says:

    Multumesc asemenea! Sarbatori frumoase si pline de bucurii! :*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.