Drob de pui si porc




Hristos a inviat si bine v-am gasit dupa sarbatori!

Sunt convinsa ca ati petrecut frumos, in ciuda vremii capricioase. Stiu sigur ca ati avut masa plina de tot soiul de bunatati care mai de care mai apetisante si savuroase. Dar, trebuie sa va servesc saptamana aceasta tot cu bunatati specifice de Paste, caci nu vreau sa raman restanta cu ceva.

Pentru ca mi-am inceput ziua cu un premiu deosebit de la Kadia si sunt foarte bucuroasa, azi va prezint reteta de drob din acest an, speciala, partial improvizata si extrem de buuna!

Am folosit:
  • 1 kg ficatei de pui, 400 gr carne de porc tocata, 2 leg ceapa verde, 1 leg usturoi verde, 2 leg patrunjel, 1 leg marar, 7 oua, 3 linguri orez fiert, sare, piper, boia dulce, cimbru, maghiran.

Ficateii de pui bine spalati i-am pus la fiert 30 de minute. Intr-un alt vas am pus la fiert si 3 din cele 7 oua.

Am tocat marunt ceapa, usturoiul, mararul si patrunjelul.

Cand au fost gata fierti am tocat si ficateii marunt.

Intr-un bol i-am amestecat cu verdeturile, carnea tocata, condimentele si orezul. Am adaugat si 3 oua batute bine in compozitie si am omogenizat complet.

Am pregatit o tava mare pe care am imbracat-o cu folie de aluminiu si am uns-o cu ulei.

Am umplut-o pana la jumatate cu compozitia de mai sus, am pus pe lungime cele 3 oua fierte (si decojite, evident), apoi restul de compozitie.

Deasupra am pus un ou bine batut si cateva fire de marar.

Am lasat in cuptor 1 ora si jumatate la foc mic spre mediu.

A fost super delicios!!!

17 Response to "Drob de pui si porc"

  1. Adevãrat cã a înviat! eu nu am pregãtit drob, asa cã mie tare poftã de al tãu, aratã yummy:)

    Danutza says:

    Multumesc! A iesit foarte bun, eu il prefer asa combinat caci e mai bun decat cu multe organe doar:) Pup!

    Hummm...superbe j'adore les cake garnie et celui ci et parfait!

    Bisous

    Combinatia asta o fac si eu in timpul anului,ori de cate ori ne e pofta de drob!
    Pupici!

    Mai ai ?! Ca eu ma pregatesc sa te vizitez si vreau vreo citeva feliute la pachet... Pupici !!!

    Danutza says:

    Teo, asa am zis si eu dupa ce am gustat, ca il voi face mai des, nu doar de sarbatori, caci merita din plin;)
    Pupici!

    Danutza says:

    Daniela, mai am putinel de tot, dar il pastrez pentru tine :)
    Pupici!

    Timea says:

    Arata tare bine drobul tau si sigur e si tare gustos. pup

    Danutza says:

    Merci mult Timea! Pupici!

    Simona says:

    Hristos a Inviat!!!
    Am venit sa pap si eu o bucata de drob de la tine! Imi place combinatia... :)
    Pupici

    Danutza says:

    Adevarat a inviat!
    Ma bucur asa de tare ca-ti place! Te servesc cu drag!
    Pupici!

    Mimmi says:

    Arata foarte bine ! si sigur a fost delicios !
    Pupici!

    Danutza says:

    Multumesc mult Mimmi! Pupici!

    Anonim says:

    A fost priam data cand am facut drob si dupa reteta aceasta mi-a iesit super bun.Multumesc!Sarbatori fericite!

    Danutza says:

    Ma bucur mult ca ti-a placut! Eu asa il fac mereu si e foarte bun :)
    Sarbatori fericite!!

    Unknown says:

    Sincer de cand am gasit reteta ta acum sunt vrio 5 ani si de atúnci fac drobul asta de pasti e perfect si delicios multumim pentru reteta

    Danutza says:

    Ma bucur ca va place reteta mea de drob!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.