Ciorba de urzici cu perisoare

By http://retetegg.blogspot.com/

Ciorba de urzici, la fel ca si mancarea de urzici este foarte buna si sanatoasa, asa ca va recomand sa nu ocoliti urzicile in aceasta perioada.

Probabil ca deja stiti la noi nu prea exista masa fara carne :)) Asa ca i-am pus si niste perisoare gustoase ciorbitei de urzici.

Am folosit:
  • 2 maini de urzici, 1/2 telina, 1 pastarnac, 2 morcovi, 2 cartofi, 1 ceapa, bulion de rosii, carne tocata de porc, 1 ou, sare, piper,  putin orez, cimbru uscat, fidea, verdeata, bors.
Intr-o oala am pus la fiert apa.

Am adaugat morcovii, pastarnacul si telina taiate cubulete mici.

Am pus apoi si ceapa.

Am lasat la fiert pana cand legumele au devenit moi. 

Am adaugat apoi cartofii si perisoarele facute din carne tocata, sare, piper, cimbru uscat, putin orez si ou.

Am spalat bine urzicile si le-am tocat. Cu grija sa nu ne intepe! Le-am adaugat in ciorba.

Spre final am pus bulionul de rosii, borsul, fidea si verdeata.

Am servit cu paine proaspata.

Pofta buna!

10 Response to "Ciorba de urzici cu perisoare"

  1. Trebuie sa-mi fac si eu,cit ca restul familiei nu vrea!Eu ador ciorba cu urzici

    Anonim says:

    Cred ca este delicioasa, dar in Saptamana Mare este bien sa ti cu post.

    Danutza says:

    Teo , nici ai mei nu au fost usor de convins, dar au papat pana la urma :)

    Danutza says:

    Eu nu tin post si poate ca e pacat! Dar sincera sa fiu nu cred ca un crestin adevarat trebuie sa le spuna celorlalti sa tina post. Postul e o alegere personala!

    Antonina says:

    Ce idee grozava. Eu prefer loboda mai bine ;)

    Simona says:

    Pana acum nu am mancat combinatia asta, dar nu trebuie ratata! Pup

    Danutza says:

    Anto, loboda si stevia sunt si in preferintele mele, dar trebuie sa fac un efort sa pap si urzici, ca au fier:)) Asa mi-a zis mama care ma bate la cap sa tot mananc verdeturi:)
    Azi am facut o ciorbita de post cu stevie si macris :)

    Danutza says:

    Simo, nici eu nu incercasem pana acum o ciorbita de perisoare cu verdeturi, dar e foarte buna ;) Pup!

    Maria says:

    O minunatie de ciorbita!!!!!Imi place la nebunie:X!!!!Pupici

    Danutza says:

    Ce ma bucur ca-ti place Maria! Pupici :*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.