Ciorba de porc cu sfecla rosie




By http://retetegg.blogspot.com/

In ultima vreme am inclus sfecla rosie tot mai des in meniul nostru, fie in salate, tocanite sau ciorbe.
O ciorba de porc cu sfecla rosie a fost alegerea perfecta pentru masa de pranz!

Am folosit:
  • 400 gr carne de porc (pulpa sau spata), 2 sfecle rosii (mai micute), 1 ceapa, 2 morcovi, 1 pastarnac, 1/2 telina, 2 cartofi, fidea, bulion de rosii, patrunjel, sare, bulion de zarzare (pt acrit).
Am taiat carnea in cubulete mici si am pus-o intr-o oala la fiert. Dupa primul clocot am schimbat apa.

Am adaugat ceapa, morcovul, pastarnacul si telina, toate taiate marunt.

Apoi am pus sfecla si cartofii taiate cuburi.

Cand legumele au devenit moi, am pus bulionul de rosii si cel de zarzare (noi acrim cu bulion de zarzare facut de noi si conservat ca si cel de rosii, dar e buna si cu bors sau zeama de varza), apoi fideaua si am potrivit de sare.

La final am pus patrunjelul tocat marunt si am oprit focul.

Pofta buna!

16 Response to "Ciorba de porc cu sfecla rosie"

  1. Mama, ce-as minca si eu o farfurie la ora asta... Imi place la nebunie culoarea, doar ca mama mea facea borsuletul cu cartofi si sfecla, asa mai de post... dar nu refuz o portioara de la tine... Pupici !

    Danutza says:

    Daniela, a fost buna tare! Am si o varianta de post, dar de data asta carnivorul meu a zis s-o mai imbunatatesc cu niste porcusor :))
    Pupici!

    Cristina says:

    Sfecla rosie imi place mult, asa ca voi incerca si eu ciorbita ta.

    Una din preferatele mele. Nu refuz o portie!

    Unknown says:

    si mie imi place sfecla:) saptamana aceasta aproape zilnic am facut ceva cu sfecla. te pup. o zi insorita iti doresc :)

    VIVIANA says:

    Interesant asociere!...si sigur buna!

    Danutza says:

    Cristina, sigur o sa-ti placa, are o aroma super :)

    Danutza says:

    Alexandrina te servesc cu drag, mai ales de ziua ta! La multi ani!:*

    Danutza says:

    Andreea la fel si eu, a fost saptamana de sfecla rosie :))
    Te pup si duminica frumoasa!

    Imi place sfecla foarte mult,dar mofturosii mei nu o vor in ciorba.Asa ca servesc de la tine o portie.Pupici!

    Danutza says:

    Viviana, e foarte buna! Initial si mie mi s-a parut ciudat sa pun sfecla in ciorba..dar de cand am facut prima data si mi-a placut la nebunie, am inceput s-o folosesc si la ciorbite :)

    Danutza says:

    Mihaela, te astept! Ai mei au mancat fara mofturi :)) Pupici!

    Timea says:

    Tare bine arata ciorbita ta! pup

    Danutza says:

    Merci mult Timea! Pup!

    Maya says:

    Mmm, buna rau!

    Danutza says:

    Merci mult Maya! Pup!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.