Premiu cu dragoste


By http://retetegg.blogspot.com/

Astazi am fost premiata din nou si nu pot decat sa ma bucur.

S-a gandit la mine draga mea prietena virtuala Marina, careia ii multumesc din suflet!

Va invit si pe voi sa-i descoperiti blogul - http://cowboycountryvegetarian.blogspot.com/, face multe bunatati! :)

Trebuie sa ofer premiul la 5 persoane, criteriul fiind sa aibe mai putin de 2oo followers prin Gfc. E greu, sper sa nu se supere cineva pe mine, dar eu am decis ca premiul sa mearga la:

Stefy
Alinutza
Mihaela
Andreea
Teo

Va pup cu drag, va urez weekend frumos si sper sa revin cu o reteta cat de curand!!

6 Response to "Premiu cu dragoste"

  1. Marina says:

    Danutza, congratulations again. You have a lovely blog. I've been practicing Romanian language with your blog! :) Let's see those blogs you nominated. Have a great weekend!

    Danutza says:

    Thanks again for the award! All the blogs are awesome!
    Have a great weekend too!

    Stefy says:

    multumesc frumos pentru premiu!! cand imi lasa pitica mea un pic de timp liber il iau si-l ofer mai departe!!

    Danutza says:

    cu placere Stefy! te pup!

    Multumesc si te pup!

    Danutza says:

    Cu placere! Pupici!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.