8 Response to "Poll Reteta lunii februarie"

  1. Marina says:

    I just did the voting part for Bloody Mary. The rest I didn't quite understand... Hope this helps.

    Danutza says:

    Merina, thank you for your vote! I love Bloody Mary too:)

    :) votat!...dar nu-ti zic ce.. insa sper sa iasa castigator :P pup

    Danutza says:

    Merci mult! Si eu sper sa iasa daca-ti place tie:) Pup!

    dia says:

    si eu am votat! cum sunt dependenta de dulciuri, am votat tortul cu struguri:)

    Danutza says:

    Multumesc! Si iubitul meu a votat tot tortul:))

    FLORY says:

    Votat si eu,ceva buuun ,nu-ti spun ce!Pupici!

    Danutza says:

    Multumesc mult! Abia astept si eu sa vad ce reteta castiga luna aceasta:) Pupici!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.