Pilaf cu aripioare de pui si ciuperci






By http://retetegg.blogspot.com/

La noi nu prea se mananca pilaf, decat foarte rar, cam 1-2 ori pe an. Mie imi place pilaful, insa iubitul meu cu greu il suporta:))

Dar pentru ca uneori nu mai stiu ce sa gatesc, trebuie sa fac si pilaf ... de fiecare data in alta varianta, ca sa manance si mofturosul meu :)

Am folosit:
  • 6 aripioare de pui, 1 ceapa, 1 morcov, 1/2 ardei, 2 cani cu orez, 7-8 ciuperci, 1 foaie de dafin, 2-3 boabe de ienibahar, 1 cub concentrat de pui, sare, 200 ml suc de rosii, patrunjel.

Intr-o oala cu 2 l de apa am pus la fiert aripioarele de pui spalate bine inainte. Le-am lasat sa dea un clocot apoi le-am schimbat apa.

Le-am pus din nou la fiert si am adaugat 1 morcov curatat, taiat in 2-3 bucati si ceapa taiata asemenea.

Intr-o tigaie am calit ciupercile taiate felii si ardeiul taiat cuburi mici.

Orezul l-am spalat si l-am pus intr-un vas cu apa.

Cand supa cu pui si legume e aproape gata si ciupercile calite am pregatit o cratita in care am pus pe rand: ciupercile si ardeiul, am adaugat 1/2 din supa, aripioarele si orezul (care intre timp s-a umflat).

Am amestecat in permanenta sa nu se lipeasca si am adaugat din cand in cand supa in pilaf. Am adaugat si foaia de dafin, boabele de ienibahar si cubul de pui.

Cand orezul a fiert am adaugat sucul de rosii, am potrivit de sare si am pus patrunjel tocat.

Pofta buna!

20 Response to "Pilaf cu aripioare de pui si ciuperci"

  1. Gata ?! Pot sa-mi pun barbetica si sa ma prezint la cina ?! Hmmm, delicios... Pupici !

    Marina says:

    Nice post! I really enjoy your blog!

    Oh!!!! mon dieux, ce plat tipique maison me donne faim...

    Superbe, merci

    Danutza says:

    Daniela, te astept cu drag! Ce bine ca am cu cine sa savurez pilaful, daca ai mei sunt mofturosi:)) Pupici!

    Danutza says:

    Thank you Marina! Kisses

    Danutza says:

    Beth, merci beaucoup aussi pour ta visite! Bisous!

    Pilaf cu pulpe am gatit astazi.Pup!

    Danutza says:

    A fost clar ziua pilafului, ca am vazut si la Cristina azi tot pilaf :) Sa ne fie de bine in orice caz! Pup!

    Mari says:

    Asa mai cu legume si suc de rosii imi place si mie.
    Sa spui cand vrei sa vin sa-ti tin companie la masa.
    Pupici!

    Danutza says:

    Draga mea, te astept oricand doresti! :)
    Pupici!

    Sanatos si gustos pilaful cu ciuperci!Pupici!

    Danutza says:

    Asa zic si eu! Sa ii conving si pe ai mei e mai greu ... cand le zic: facem pilaf? deja ii vad ca se stramba:)) Pupici!

    Liana10 says:

    Te invit cu drag la concursul meu inimos: http://pemasadinbucatarie.blogspot.com/2012/02/concurs-ce-ti-pofteste-inima.html

    Haplea says:

    Mie imi place pilaful, mai ales daca are ciuperci...

    Danutza says:

    Multumesc mult pt invitatie Liana!

    Danutza says:

    Haplea si mie cu ciuperci mi se pare cel mai bun :) Nici nu-i musai sa contina carne daca are ciuperci :))

    Anonim says:

    De cand nu am mai papat un asa pilaf , imi plac toate ingredientele !!

    Danutza says:

    Merci mult Adina! Pupici!

    Gustoasa mancarica!

    Danutza says:

    multu mult Alexandrina! pup

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.