Tort cu ciocolata si fructe de padure






By http://retetegg.blogspot.com/

Acesta a fost unul din torturile noastre in noaptea dintre ani!

Ideea cu ciocolata in combinatie cu fructe de padure am avut-o cu cateva zile inainte de Rev cand mama ne-a adus niste prajituri (cumparate) cu multa cioco si fructe de padure - combinatia dulce-amarui si acrisor de la fructe m-a cucerit pe loc si am zis asa sa fie! :))

Am folosit:
  • 1 blat de tort simplu (toate indicatiile le gasiti la reteta tort cu crema de lamaie, ananas si mure), 2 plicuri creme ole, 1 cutie finetti, 250 gr zahar, 2 plicuri zahar vanilat, 600 ml lapte, 200 ml apa, esenta de rom, fructe de padure, cocos pt decor.

Am taiat blatul in 3 si l-am insiropat cu sirop din: 200 ml apa, zahar vanilat, 150 gr zahar, esenta de rom.

Plicurile de creme ole le-am amestecat cu restul de zahar si 600 ml lapte (pe plic scrie 400 ml x 2 = 800, dar eu va recomand doar 600 ml ca sa fie mai tare crema). Cand s-au omogenizat, am adaugat finetti si am mixat bine.

Am lasat crema la rece aprox 30 de min.

Apoi am asamblat tortul, am pus pe fiecare felie de blat insiropat crema de cioco (cat mai multa) si fructe de padure.

Am imbracat tortul in cioco si l-am decorat cu fructe de padure si cocos (iubi s-a ocupat de sablonul pt 2012 si m-a ajutat sa iasa totul ok).

A fost delicios, am primit laude si de la gazdele noastre de la Rev si l-am laudat si noi:))

Astept sugestii pt tortul de Sf Ion - am 2 sarbatoriti in familie si trebuie sa ma gandesc deja cum o sa-l fac. Asa ca, va astept si pe voi sa-mi dati idei:)

20 Response to "Tort cu ciocolata si fructe de padure"

  1. Camelia says:

    Am sa-l incerc si eu.In fotografie, arata super!Sper sa fie si gustos .Multumim.

    Hmmm, daca e cu fructe ma inscriu si eu la o feliuta,desi stiu ca nu mai e... Pupici !!!

    Danutza says:

    Camelia, te asigur ca e foarte bun, dar este musai sa pui finetti in crema si sa fie cat mai dulce, caci fructele sunt acrisoare si asa se combina la fix:)

    Danutza says:

    Daniela, te trec pe lista la cel de Sf Ioan, ca din ala sigur apuci o felie:)) Pupici!

    Vin si eu la o felie!

    Danutza says:

    Alexandrina, te astept cu drag!

    Adina says:

    La multi ani si te astept si pe tine la provocare http://mitinitta.blogspot.com/2012/01/provocarea-lunii-ianuarie-2012-dulce.html

    Danutza says:

    La multi ani! Am citit zilele trecute postarea despre provocare la tine pe blog, cum reusesc sa fac o reteta buna pt provocare ti-o trimit! Pup!

    O combinatie pe gustul meu.
    An nou cu toate cele bune!

    Danutza says:

    Si mie mi-a placut Medi! Multumesc, un an nou excelent!Pup!

    Ioana V. says:

    foarte frumos tort!

    Danutza says:

    merci Alinutza!pup!

    Dana C says:

    Imi place mult combinatia!!!!! arata grozav de bine, te pup :*

    Ce bunacuine de tort.Mai ai si pentru mine o bucatica miiiica?Te pup cu drag!
    "La multi ani"!

    Danutza says:

    Merci mult Dana! Nu e cel mai reusit tort al meu asta fiindca pe 31 eram deja obosita:)), dar a fost foarte bun la gust;)Pup!

    Danutza says:

    Mihaela, din asta nu mai am, dar cat de curand il fac pe cel pt Sf Ioan si te servesc cu drag:) Pup!

    VIVIANA says:

    La multi ani cu sanatate si multe bucurii din partea celor dragi!

    Danutza says:

    La multi ani! Multumesc mult, asemenea si tie!!!

    sarah says:

    wwow,super combinatia!sugestia mea pt Sf Ioan e sa faci un tort cu.....cu ce vrei tu da' mareeeee sa fie!pup

    Danutza says:

    Sarah, merci mult! Mare o sa fie ca am 2 sarbatoriti si trebuie sa ajunga la toata lumea (deja le-am promis si fetelor din blogosfera cate o feliuta) :)) Cred ca o sa fie un tort mai usor cu frisca si citrice ... merge bine dupa sarbatori zic eu:) Pupici!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.