Predeal 2012










By http://retetegg.blogspot.com/

Dragii mei, am revenit cu noutati si cu cateva impresii din weekendul nostru la munte.

Am ajuns cu bine acolo, desi la tv tot spuneau ca vremea e rea, ca sunt viscole etc. Se circula destul de bine pe sosea, nu a mai nins de joi seara asa ca vineri a fost vremea ok.

Am ajuns de la Pitesti la Predeal cam in 3 ore jumatate dar asta cu mici opriri.

Conditiile de la vila in care am stat au fost de nota 10 :)) Sau 3 stele cum zic ei! Sincer, chiar au conditii foarte bune, camere mari, bine incalzite si bine aerisite, mobilier si aparatura noua, curatenie (ca eu primul lucru am verificat de praf - deh, defectul meu:)). Serviciile foarte ok, mancarea buna, personalul amabil ... per total un raport foarte bun calitate/pret.

Nu va zic toate astea sa ma laud si nici nu fac reclama ca nu am de ce:)), dar chiar va recomand Vila Select din Predeal pentru ca merita! Adica na, e testata pe pielea mea :)

Acum sa va povestesc si despre distractie [la noi cu unele limite ca aveam copilul - Vladutul meu drag - cu noi si nu puteam sa incercam si sporturi mai extreme:))].

Am mers pe o partie amenajata la Trei Brazi special pentru tubbing - un sport nou si tare comic - te urci pe o banda magnetica impreuna cu un colac mare. Undeva sus te asezi in colac (nu-i din ala de inot - e solid si are si fund) si un nene iti face vant cu tot cu colac pe o partie initial foarte abrupta apoi devine mai putin abrupta dar cu multe curbe :)) Si tu tot aluneci la vale ... eu am prins viteza in dracia de colac si m-am mai oprit tocmai la capatul partiei langa un gard:))

E o chestie noua pt mine, mi s-a parut funny, nu-i periculos si merita si asta banii:))

Ne-am mai distrat si cu saniuta (eu am fost doar trasa pe sanie), iubi a facut niste coborari cu saniuta pe partie.

Ne-am batut cu zapada, ne-am inrosit obrajii de la frig, mie mi s-a scuturat si-un copac plin de zapada in cap ... aventuri ca la munte :))

Nu am fost la ski pentru ca habar nu avem si n-am riscat sa ne rupem vre-un os sau mai multe :)

In rest am stat la caldurica, am jucat monopoly, ne-am jucat cu Vladut si am mancat bunatati specifice locului ... pastrama de oaie, cas afumat, tochitura cu mamaliguta, pomana porcului, muraturi si-am baut vin de casa ... acusi nu va imaginati ca pe toate in aceeasi zi, dar in 3 zile zic eu ca ne-am mai ingrasat putin:)). Si Vladut a venit mai rotunjor ca muntele i-a dat pofta de mancare:)

La intoarcere am vizitat si pestera Dambovicioara.

Aici se opreste mica noastra escapada la munte, prima pe anul asta si speram sa o tinem tot asa cu orice ocazie.

De maine intram in ritm, eu am ceva retete restante de postat asa ca va astept sa le descoperiti aici!

Pupici si final de weekend minunat va doresc!

10 Response to "Predeal 2012"

  1. Aha, te-ai distrat in week-end in timp ce altii nu, uaaaaaaaaaa... sint invidioasa, in sensul bun, bineinteles... Sa va fie de bine mini vacanta ! Pupici !

    Danutza says:

    Lasa ca si tu ai facut biscuiti buni si eu n-am papat:)) Multumim! Pupici!

    Anonim says:

    Superbe imagini !!!!

    Danutza says:

    Merci Adina! Pup!

    Sa va fie de bine !!!! E minunat la munte...ma bucur pentru voi, sant sigura ca v-ati "incarcat bateriile"!!!
    pupici

    Danutza says:

    Multumim Lia! E nevoie de cate o iesire uneori, macar acum cand suntem tineri si fara prea multe griji:) Pupici!

    Ioana V. says:

    ma bucur ca te-ai distrat pe acolo...Sper ca te-ai reintors cu "puteri noi"..:))Pupici

    Danutza says:

    Merci Alinuta! De azi intru in bucatarie ... abia astept:)) Pupici:*

    Oana says:

    Ce frumooos!!! Si noi avem o vacanta planificata la munte :D De-abia astept! Avem de gand sa incercam sa si schiem de data asta :)) Dar nici unul dintre noi nu a mai facut asta vreodata :)
    M-ai facut sa ma gandesc numai la munte acum :D
    Ma bucur ca v-ati distrat!
    Pupici!

    Danutza says:

    Oana nici noi n-am schiat pana acum, poate pe viitor ne facem curaj:)) Sa ai distractie placuta si vreme frumoasa!! Pupici!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.