Ciorba taraneasca de cocoş






By http://retetegg.blogspot.com/

Am primit un cocos frumusel de la tara si m-am gandit ca nu pot sa fac din el altceva decat o ciorba taraneasca. Nu se poate compara cu nimic gustul pe care il lasa in ciorba carnea de pasare de tara asa ca nu avea rost sa ma complic cu alte retete.

Am folosit:
  • 1 cocos, 2 cepe, 2 morcovi, 1 telina, 1 pastarnac, 2 cartofi, fidea (taietei), patrunjel, bulion de rosii, sare, 1-2 oua.
Cocosul l-am primit curatat si spalat (arata exact ca puiul grill). L-am portionat si am spalat inca o data bine toate bucatile de carne.

Le-am pus la fiert intr-o oala mare cu apa.

Dupa primele clocote am schimbat apa. Am lasat cocosul sa fiarba 1 ora si 20 de minute la foc potrivit cu capac pe oala.

Am adaugat apoi ceapa, morcovul, telina si pastarnacul tocate marunt.

Am lasat inca 30 de minute sa fiarba zarzavatul apoi am adaugat cartofii taiati bucati.

Cand toate legumele au fiert am adaugat bulionul, fideaua, ouale batute si am potrivit de sare.

La final am pus patrunjel tocat si am oprit focul.

Am servit ciorbita cu ardei iute! E excelenta si fara ardei, e foarte sanatoasa si gustoasa!

Pofta buna!!

17 Response to "Ciorba taraneasca de cocoş"

  1. Arata super. Daca ma intrebi pe mine, cea din cocos de tara este mai buna ciorba .

    Ioana V. says:

    bucata aceea de cocos e prea mare si nu incape in farfurie...Ia da-mi-o mie sa o "scurtez" putin cu dintii...:))))

    Antonina says:

    Ciorba asta cu cocos merge pusa prima pe lista acriturilor. Mie imi place tare cu bors ;) O bunatate oricum!

    La Iasi ninge de dimineata,si este putintel frigut,asa ca merge bine o farfurie cu ciorba fierbinte.Pup!

    Danutza says:

    Sandrina, cocos sau gaina, de tara sa fie:) Si noua ne place mult! Pup!

    Danutza says:

    Alinutza, a fost un cocos atletic cu picioare lungi:)) Iti ofer un copanel, e delicios:) Pup!

    Danutza says:

    Anto, si soacra mea o face tot acra cu bors:) Noi am mancat-o dulce, dar nu o refuzam nici acra:)Pupici!

    Danutza says:

    Mihaela, aici ninge de aseara si a picat ciorbita la fix cand mi-a venit barbatul inghetat de la serviciu:)) Pup!

    Foarte buna si consistenta!Nu-ti mai trebuie nimic dupa zama asta si ditai copanul:)

    Danutza says:

    Teo, sa stii ca ai mare dreptate ...dupa masa nu-ti ramane altceva decat sa stai cu burtica in sus:)) Pup!

    Haplea says:

    Cat de bine venita este pe vremea asta....

    Danutza says:

    Asa-i Haplea:)

    Cristina says:

    Buna ciorba pe vremea asta!

    Danutza says:

    Merci Cristina!

    Emily says:

    super gustoasa si perfecta pe vremea aceasta :*
    te astept sa alegi culoarea pentru Tea Party - Love edition ♥

    pupicei

    Danutza says:

    Eu aleg??? Wow nu pot sa cred ca am fost prima:) Te pup! <3

    Cine doreste carne de tara poate sa ne sune avem o mini ferma de pasari. 0761602098

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.