Marinata pentru fripturi




By http://retetegg.blogspot.com/

Azi vreau sa va prezint un sos deosebit pt fripturi, pe baza de vin rosu si miere. E foarte bun si carnea va avea un gust nemaipomenit!

Am folosit:
  • 100 ml vin rosu, 2 linguri de miere, 2 linguri sos soia,1 lingura ulei de masline, cimbru, oregano, busuioc, sare, piper.

Am amestecat toate ingredientele intr-un bol si am facut primul test cu niste copanele de pui. Au iesit super delicioase.

Carnea se tine in general cateva ore in marinata pentru un gust cat mai bun.

Eu am turnat si sos peste carne in tava, inainte de a pune tava in cuptor.

Urmeaza si reteta pt copanelele glazurate imediat!


0 Response to "Marinata pentru fripturi"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.