Sandwich-uri vesele





By http://retetegg.blogspot.com

Hai sa vedem cati dintre voi au fost copii mofturosi la masa cand erati mici si cati dintre voi au copii care sunt mofturosi la masa?!

Eu nu am copii inca, insa am fost copil tare mofturos, recunosc! :)

Acum am un nepotel care e si el mofturos, dar el e smecher mofturos (adica vrea sa pape doar ce-i place lui cel mai mult, iar la felurile de baza spune 'pas' intotdeauna).

Pentru el dar si pentru voi cei/cele care va confruntati cu problema asta va prezint azi cele mai vesele sandvisuri, care ademenesc orice copil sa pape tot din farfurie.

Avem nevoie de:
  • paine feliata, sunca presata, mortadella, cascaval, unt, masline, castraveti, ridichi(asta am folosit eu pt micul meu dejun - pt pici folositi orice stiti ca le place lor sau e adecvat pt varsta lor).
  • forme pt taiat sandvisuri - eu am folosit formele pt taiat biscuiti.

Eu am uns cateva felii de paine cu unt, am pus pe ele cascaval, sunca/ mortadella si le-am taiat cu formele.

La mine au fost 2 personaje simpatice azi - Dl Mustacila si Golden Fish.

Desi formele sunt deja sugestive, eu m-am ocupat sa le fac si ochisori din ketchup, iar lui Mustacila, evident mustatile din masline.

Le-am asezat pe farfurie, am decorat cu ridichi si castravete si-am servit cu mare veselie si pofta.

Chiar m-am distrat si-am avut un mic dejun vesel si gustos. Ca sa fie si mai mare distractia e musai sa-i implicati si pe copilasi in pregatirea micului dejun. Daca nu aveti copilasi e ok sa experimentati cu iubitul si sa-i inveseliti dimineata:)

Pofta buna & have fun!

12 Response to "Sandwich-uri vesele"

  1. Ioana V. says:

    foarte dragute!

    Anonim says:

    offf ...eu am copilul mofturos,si din pacate nici asa nu prea functioneaza,musca odata sau de doua ori si lasa in farfurie,am obosit sa ma lupt in fiecare zi ca sa manance,uneori cand mananca putin mai mult decat de obicei,ma simnt de parca am castigat ce mai mare batalie din istorie,asa ma simnt:))
    Felicitari arata super decorat!!!

    Isabella mea nu e mofturoasa, ma rog, am obisnuit-o sa manince de toate, dar sigur daca-i pun farfuria asta in fata, dispar toate din ea in mod automat... Pina si piureul cind il pun in farfurie, il fac in forma da capusor cu ochi, nas, gura si urechiuse lungi... Maninca foarte incintata... Ce zici, o trimit la tine cind vine de la scoala ?!

    Danutza says:

    Merci Alina!

    Danutza says:

    Si eu am un nepotel destul de mofturos. Cel putin mancare cu lingurita (supa, piure, cereale) nici nu vrea sa auda...trebuie sa stam vreo 3 persoane pe langa el, sa ne prostim in fel si chip ca sa pape macar putin. In schimb rontaie covrigi si biscuiti la orice ora. Mai nou a descoperit ciocolata si e favorita lui.
    Eu o admir mult pe sora mea pt rabdare pe care o are cu el cand vine vorba sa pape si pe toate mamicile care au problema asta. E tare greu!
    Dar pana la urma se vor face ei mari si incep sa mai descopere ca nu-i asa de rea o supica, o mancarica:)
    Multa rabdare iti doresc si multe 'batalii castigate':)

    Danutza says:

    Daniela, tu esti o mamica fericita ca ai o printesa mai putin mofturoasa:) Sper sa fie asa si copilul meu:)
    O astept cu drag pe fetita ta, e o scumpete! Pupici!

    Cristina says:

    Foca este simpatica rau! Multumesc pentru idee!

    Danutza says:

    Eu le-am zis pisica si peste ... tu ai ochiul mai format, ai vazut foca:) Se vede ca eu n-am copil:)

    Sunt vesele pentru ca ajung in burticile cuiva.Pup!

    Danutza says:

    Asa-i Dia!Pupici!

    pansy says:

    ce idee grozava!inlocuiesc soldateii!

    Danutza says:

    Pansy, eu m-am inspirat de pe ambalajul formelor pe care le luasem pt biscuiti. Pe langa minunate dulciuri aratau acolo si idei de sandwich...asa ca le-am testat prima data pe sandwich-uri si nu pe biscuiti cum era planul:))

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.