6 Response to "Pofta de ceva dulce"

  1. Unde-s dulciuri,hop si eu.Pupici!

    Danutza says:

    Noi daca ramanem seara fara ceva dulce in casa parca nu ne simtim bine..trebuie sa avem mereu ceva de rontait.Pup!

    Anonim says:

    cunosc pofta de ceva dulce , mereu trebe sa rontaim ceva :) , si eu am facut niste biscuitei ;) .... ce dulce e pisu , am si eu doi nazdravani ;)...

    Antonina says:

    Ce dragut e motanelul !!

    Danutza says:

    Cat, eu cel mai des fac clatite ca mi se par mai simplu de facut:) Si eu iubesc pisicile dar n-avem spatiu prea mare in apt pt a tine un animalut...le smotocesc pe alea de langa bloc mereu:))

    Danutza says:

    Anto, eu nu pot sa rezist nici la privirea pisicutei noastre de la tara care e mare si tupeista, daramite la ochisorii lui pufosel din poza:)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.