Cornetti cu pui, ciuperci, ananas si smantana











By http://retetegg.blogspot.com/

Da, stiu ca denumirea e destul de elaborata, dar cam asta am folosit si am vrut sa le descriu cat mai bine:))

Sunt absolut excelente, combinatia cu ananas e dementiala. Daca tot am testat ananas la mai multe retete cu carne, la pizza, am zis ca n-are de ce sa fie rau la paste. Si nu e deloc! :)

Am folosit:
  • paste (am avut de tip cornetti rigati), 400 gr piept de pui, 200 gr smantana, 200 gr ciuperci, 1 plic Ideea zilei pui cu ciuperci la tigaie, patrunjel, ananas (din conserva am avut eu), sare, piper alb, verdeturi de Provence 1/2 lingurita, ulei de masline.
Am pus la fiert pastele in apa cu sare si putin ulei.

Pipetul de pui l-am taiat in bucati si l-am pus in tigaie cu 2 linguri de ulei de masline.

Cand s-a albit pe toate partile am adaugat ciupercile, apoi verdeturile de Provence, sarea si piperul.

Am lasat pe foc aproximativ 10 minute apoi am adaugat sosul de smantana.

Intr-un bol am amestecat continutul plicului Ideea zilei cu smantana si 100 ml apa.

Am omogenizat bine si am adaugat in tigaie peste pui si ciuperci. Am lasat 10 minute sa fiarba pe foc mic, amestecand din cand in cand.

La final am adaugat patrunjelul tocat marunt.

Am scurs pastele de apa si le-am asezat pe farfurie. Am adaugat cateva linguri generoase de sos, apoi bucati de ananas.

Am servit repejor cu mare pofta:)

8 Response to "Cornetti cu pui, ciuperci, ananas si smantana"

  1. Ioana V. says:

    ananasul din onserva al tau, nu era dulce? Arata super bine mancarica ta...

    Mama, ce de-a ingrediente... pot doar sa-mi imaginez gustul. Pupici si o duminica placuta !

    Danutza says:

    Alinutza, scumpa mea, era dulce:) Tocmai asta ne si place noua, contrastul intre dulce si sarat:) Si eu am fost sceptica in urma cu ceva vreme cand am facut prima reteta cu fructe, dar de atunci am tot diversificat si ne plac combinatiile:) Pup!

    Danutza says:

    Daniela, e chiar buun! Pupici!

    Haplea says:

    Ce bunatate acolo!

    wow ce combinatie! e bun rau nu??

    Danutza says:

    Merci Haplea! E o combinatie buna, buna!

    Danutza says:

    Anto, noi am 'lins' farfuriile cum facem de obicei la paste:)) E bun si fara ananas, dar e si mai bun cu ananas:)Pup!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.