Conopida si gogosari in otet



By http://retetegg.blogspot.com

Sunt extrem de usor de pregatit si extrem de bune, langa fripturi si diverse mancaruri.

Reteta este cea de la gogosarii in otet.

De aceasta data pe langa gogosari vom pune in borcane si buchete de conopida.


P.S. Pentru ca de astazi a inceput postul Craciunului am reactualizat lista de preparate de post. O gasiti in partea stanga sus.

9 Response to "Conopida si gogosari in otet"

  1. Din astia am si eu,si stiu ca sunt extra buni.Pupicei!

    Unknown says:

    numa' gogosari n-am pus in otet! poate la anul ma mobilizez ... poate pun si cu conopida!
    pup

    Danutza says:

    Dia, mie mi se par cei mai buni preparati asa:)Pupici!

    Danutza says:

    Andreea, noi aveam doar gogosari pusi in otet, dar ne-a cadorisit soacra mea si cu un butoias de gogosari si conopida ... sa ne ajunga:)) Pup!

    sarah says:

    ce fain arataaaa.imi trimiti si mie un borcan micut????ca la mine e $1.5 pana la $2 un singur gogosar ametit.pup

    Danutza says:

    Sarah, si aici mi se pare destul de scump daca il cumperi din magazin. Nu e chiar asa ca la tine, dar am vazut ca trece de 1 euro borcanul de 800gr...si am luat si teapa sa nu fie bun uneori.
    Noroc cu preturile bune din piata, anul asta a fost mult mai convenabil sa-i punem in casa:)
    Pupici!

    Maria says:

    Gogosarari si conopida in otet-nr.1 pentru mine.Sunt super si ai tai.Pupicp:x

    Danutza says:

    Multumesc mult! Pup!

    Danutza says:

    Am mai primit acest mesaj de la PetitChef. Am si retete postate acolo, doar ca nu mi s-a parut ca as avea prea multe vizite din partea site-ului asa ca am decis sa sterg sigla de promovare de pe blogul meu.
    Asadar, multumesc pentru invitatie, dar nu mai e cazul.

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.