Murături


By http://retetegg.blogspot.com/

Pentru iarna sunt excelente muraturile, langa orice tocanita, fripturica, etc.

Prea multe detalii despre ele n-am sa va dau, probabil ca toata lumea le cunoaste si le consuma cu placere.

Se pregatesc destul de usor si sunt accesibile aproape tuturor, important este sa avem un spatiu de depozitare, caci ele se pot pune si in bidoane mai mari (oamenii pe la tara asa pun). Noi nu am pus chiar multe, dar sunt suficiente cat sa ne potolim poftele:))

Am folosit (nu neaparat combinate toate, ci diverse combinatii):
  • gogonele, ardei, conopida, castraveti, morcovi, telina (frunze si radacina), sfecla rosie, varza (alba si rosie), sare grunjoasa, 2-3 lingurite de zahar, un plic de Pikant fix - dulce acrisor, apa.
Legumele se spala si se aseaza in borcane, butoiase...ce avem.

Se adauga apa fierbinte in care am pus sare grunjoasa, zahar si pikant fix.

Se pun capacele si se depoziteaza muraturile la loc racoros.

P.S. Mai multe poze voi adauga cand desfacem primul butoias:)

8 Response to "Murături"

  1. Si mie imi plac muraturile cat mai asortate,cu de toate ,de la varza la morcov!Pupici!

    Danutza says:

    Noi rontaim cu placere morcovii si conopida...abia astept sa le gustam:) Pupici!

    Ioana V. says:

    tare bune la iarna!Pupici

    Danutza says:

    Asa-i Alinutza!Pupici!

    Cristina says:

    Bune!!! La iarna avem cu ce manca friptura...

    Danutza says:

    Cristina, pentru muraturile astea mai, mai ca-mi doresc sa vina iarna:)) Pup!

    MARGARETA says:

    ma pregatesc si eu sa-mi umplu camara chiar daca aici unde sant eu ,se gasesc tot anul verduri si fructe .....tot mai bun e facut in casa ..........si mai economic cred eu.......salutari la toti!!

    Danutza says:

    Nu strica niciodata sa avem cate ceva pus in camara, mai ales ca iarna se scumpesc fructele si legumele :)

    Mult spor!!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.