Fajitas cu vită















By http://retetegg.blogspot.com/

O adaptare destul de buna pentru fajitas, as zice eu:) Am improvizat cu ce aveam in casa, iar in loc de tortillas am facut niste lipii in casa, asemanatoare cu clatitele:)

Rezultatul final e delicios, iar avantajuleste ca se prepara repede.

Am folosit:
  • 300 gr carne de vitel, 1 ardei kapia rosu, 1 ardei gras, 2 cepe rosii, condimente pt gratar, boia dulce, sare, piper, oregano, busuioc, 2 lingurite sos soia, ketchup, lipii.

Am taiat carnea de vitel in bucati mici si am pus-o pe grill.

Cand s-a patruns suficient, am adaugat ardeii taiati felii subtiri si ceapa tocata.

Am condimentat si am lasat amestecul pe grill pana legumele au devenit moi.

Am adaugat si sosul soia.

Separat am facut un aluat din 1 ou, 200 ml apa, faina si sare.

Am copt lipiile ca pe niste clatite.

Am servit amestecul de legume si carne in lipii, insotit de ketchup.

Este delicios si cu smantana:)

Pofta buna!

16 Response to "Fajitas cu vită"

  1. sarah says:

    tu ma pui la gatit la 11 noapte.as manca asa ceva de 3 ori pe zi fara frica ca ma ingras.pupicei

    Danutza says:

    La mine a fost prima incercare, dar mi-a placut super mult! Urmeaza sa testez si cu pui:) Mi-a placut ideea de preparare pe grill, caci ies toate coapte si cu o aromaaa....:) Pupici!

    Danutza as manca si eu vreo 2 ;))) si as incerca acu pe la un 9 ;)) Sarah.. fara frica??? la 11 noaptea? nu mai vb cu tine !! ;)

    Danutza says:

    Anto, cred ca 2 nu ingrasa asa tare;))Eu nu prea ma uit la calorii, insa avem un obicei sa nu servim cina dupa ora 8, desi ne mai indesam cu dulciuri si chipsuri uneori:))Pup!

    O portie si pentru fiica-mea ca eu nu am timp si nici nu stiu!Pupici!

    Miha says:

    Arata tare bine si apetisant!
    O portie mie imi ajunge, de restu' vreau ciocolata. :)))

    Danutza says:

    Teo, cu mare placere! Pup!

    Danutza says:

    Merci Miha! Ai mare noroc ca tocmai desfaceam o cioco cu alune si stafide, iti opresc:)) Pup!

    Ioana V. says:

    mmm..ce bunatate....si eu vreau...:))

    Danutza says:

    Alinutza, te servesc cu mare placere:)

    Nely says:

    Pai acum imparte la toate, ca vreau si eu....:))... mor de pofta. Pupici si noapte buna!

    Danutza says:

    Nely, am cate-o portie pt fiecare:) Pupici!

    Maya says:

    Excelent arata! As servi si eu !
    Pupici!

    Danutza says:

    Multumesc Maya! Te poftesc cu placere:) Pupici!

    Unknown says:

    tare mult imi place!

    Danutza says:

    Andreea, e un preparat foarte bun! Sa-l incerci cand ai ocazia:) Pup!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.