Mâncare de ardei copţi cu pui













By http://retetegg.blogspot.com/

Zilele astea am fost foarte ocupata incat n-am mai avut timp nici sa gatesc, nici sa postez. Aseara am facut insa o mancarica delicioasa de ardei copti, cu piept de pui. Se face rapid si e foarte gustoasa!

M-am hotarat sa particip cu reteta la Provocarea lunii August "Dulce Romanie2011" gazduita luna aceasta de Gaby (Papa bun)

Am folosit:
  • 2 kg ardei (kapia, gras, gogosar), 1/2 kg piept de pui, 1 ceapa rosie mare, 3 rosii, patrunjel, 2 linguri ulei de masline, 1/2 lingurita ghimbir, sare, piper.
Am copt ardeii, i-am decojit si le-am scos semintele. I-am tocat si i-am pus intr-un vas.

Ceapa am tocat-o si am pus-o la calit in ulei de masline.

Am adaugat peste ea cand a inceput sa se rumeneasca pieptul de pui taiat cuburi.

Cand ceapa si puiul s-au calit bine, am adaugat rosii decojite si taiate cuburi.

Am adaugat apoi si ardeiul copt tocat.

Am potrivit de sare, piper si am adaugat ghimbirul.

Nu a fost nevoie sa mai adaug apa caci ardeii si rosiile au lasat destul lichid.

Am fiert pana cand mancarica a scazut, amestecand din cand in cand.

Spre final am pus patrunjelul tocat fin.

Am servit cu putin cascaval deasupra si cu ardei iute.

Pofta buna!

6 Response to "Mâncare de ardei copţi cu pui"

  1. Miha says:

    Mmmm...ce bun! Ce-as papa si eu o portie! Dac-as avea! :))))

    Danutza says:

    Multu mult Miha! Te servesc eu cu drag cu o portie:) Pup!

    Si eu si eu ;) Plus ca reteta e ca o manusa pentru provocarea lunii august.. a Gabytei-papa bun.;) Pupici

    Danutza says:

    Antonina, imi amintesc ca mi-a zis Gaby ceva despre asta, dar am fost asa de ocupata in ultima vreme ca am si uitat:)Ia sa intru eu pe acolo sa vad despre ce e vorba. Pup!

    Anonim says:

    si eu fac ceva asemanator , imi place mult !!!!

    Danutza says:

    Si noua ne-a placut, e mai de sezon! Merci pt vizita! Pup!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.