Stufat de pui








O mancarica extrem de buna pe care nu am reusit sa v-o prezint pana acum si pe care va sfatuiesc sa o incercati cu prima ocazie, e delicioasa.

Am folosit:
  • 3 pulpe de pui mari, 2 legaturi ceapa verde, 2 legaturi usturoi verde, 3-4 linguri pasta de tomate, 1 cub concentrat de pui, patrunjel, 2 linguri de faina, ghimbir, boia dulce, 1 ardei gras, piper alb, 50 ml vin alb, o foaie de dafin, 2 linguri de ulei, sare.

Am calit pulpele de pui taiate pe jumatate in 2 linguri de ulei, apoi am adaugat ceapa si usturoiul taiate, ardeiul taiat si 1 pahar cu apa.

Am lasat sa fiarba amestecand din cand in cand.

Am adaugat condimentele, vinul, concentratul de pui, apoi pasta de tomate amestecata cu faina si 2 linguri de apa.

Am lasat aprox 7-8 minute pe foc, apoi am oprit si am adaugat patrunjel tocat.

Am servit cu mare pofta:)!

4 Response to "Stufat de pui"

  1. Stefy says:

    la cat de bine arata sigur o sa incerc si eu reteta intr-o zi...

    Danutza says:

    Stefy, merci! Sa-l incerci neaparat, acum cand sunt verdeturi pe piata:)

    Anonim says:

    Nu se pune ghimbir,ardei gras,dafin si faina.
    Asta e deja o reteta sarita din tiparele clasicului.

    Danutza says:

    seriooos?? pai daca le stii tu pe toate ce naiba mai cauti pe un blog despre gatit? :))

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.