Premiu si leapsa!



Ieri Alice a oferit pe blogul ei tuturor doritorilor un premiu si o leapsa. Le-am luat si eu fuguta de la ea, daca tot ni le-a oferit cu drag :).

Regulile:
A. da link-ul persoanei care ti-a oferit premiul;
B. spune 7 lucruri random despre tine;
C. da premiul mai departe la 15 persoane;
D. anunta-i de premiile primite.

Deci:
A. Alice (Just be);
B.
1. Sunt o persoana vesela;
2. Imi place sa gatesc;
3. Ador sa merg la mare si sa fac plaja;
4. Iubesc pisicutele si motaneii (aici il includem si pe iubi);
5. Nu am mancat niciodata linte, bame, sparanghel sau rubarba; :)
6. Sunt dependenta de cateva seriale, pe care le revad la nesfarsit (The mentalist, Sex and the city, Two and a half men);
7. Am o colectie maree de jucarii de plus. :)

Pentru punctele C. si D. va las pe voi sa decideti daca le doriti si va astept cu mare drag sa le luati!

Seara buna va doresc!

0 Response to "Premiu si leapsa!"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.