Piept de pui şi ciupercuţe umplute - la grill









By http://retetegg.blogspot.com

Pentru cina de aseara am ales un preparat gustos, rapid si sanatos!

Am folosit:
  • 1 piept de pui, 7-8 ciuperci, 50 gr branza de oaie, marar verde, curry, sare, piper.

Pieptul de pui l-am taiat pe lung in felii de grosime medie.

L-am condimentat cu sare si curry si l-am pregatit pe grill.

Ciupercile le-am spalat, le-am scurs bine de apa si le-am rupt coditele.

Le-am pus pe grill timp de 2 minute pe fiecare parte. Am pus pe grill si coditele ciupercilor.

Cand au trecut cele 4 minute, le-am scos pe o farfurie, le-am sarat, piperat si le-am umplut cu propriile lor codite pregatite pe grill si taiate marunt, branza si marar tocat.

Eu le-am mai pus pe grill inca 2 minute, nu e musai sa facem asta, depinde de fiecare.

Am servit pieptul de pui si ciupercutele impreuna cu o salata proaspata si un pahar de vin rosu.

P.S. Este posibil sa lipsesc 1-2 zile de pe blog datorita examenului de disertatie, insa promit sa revin cat mai repede cu alte retete delicioase pentru voi.

Nu uitati de sondaj, parerea voastra e importanta pentru mine!

2 Response to "Piept de pui şi ciupercuţe umplute - la grill"

  1. Anonim says:

    Delicios!! Vin la masa ;)

    Alexandrina

    Danutza says:

    Alexandrina, merci mult! Te astept la masa!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.