Copănele de pui cu ciuperci sote şi salată









By http://retetegg.blogspot.com

Un deliciu pentru weekend, mai ales ca e un weekend putin prelungit si plin de sarbatori.

Pentru ca oricine stie sa pregateasca acest fel de mancare cred ca este foarte usor si accesibil pentru toti.

Am sa va prezint azi reteta pentru ciuperci sote, fiindca mi-au iesit super bune si aromate.

Am folosit:
  • 500 gr ciuperci proaspete, 50 ml vin alb, 2-3 catei de usturoi, sare, piper alb, ghimbir, oregano, busuioc, 1 lingura de unt (sau ulei - dar ies mai bune cu unt).

Am spalat ciupercile si le-am taiat bucati mari (pe cele mai mici doar pe jumatate).

Intr-o tigaie am pus untul si l-am lasat sa se topeasca. Am adaugat ciupercile si apoi condimentele. Am amestecat cu o spatula de lemn din cand in cand.

Am adaugat usturoiul (taiat) si vinul si le-am lasat pe foc aproximativ 5-6 minute.

Am servit ciupercile sote langa copanele crocante de pui si salata proaspata de legume si verdeturi.

Pofta buna!

2 Response to "Copănele de pui cu ciuperci sote şi salată"

  1. Danutza, mai ai copanele, ca sa stiu daca mai gatesc pentru prinz... ca parca m-as murdari un pic pe buze cu o pulpita delicioasa.. Pupici si o duminica placuta !

    Danutza says:

    Daniela, nu mai am dar nu-i bai ca mai fac o tura azi:) Pupicei!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.