Tochitură II














By http://retetegg.blogspot.com

Din seria retetelor nr II (adica pe care le-am mai pregatit in alta varianta si le-am postat pe blog) face parte si tochitura, dupa parerea mea o mancare gustoasa si consistenta!

E adevarat ca nu fac prea des tochitura, insa atunci cand o avem in meniu o savuram din plin:)

Am folosit:
  • 500 gr carne de porc, 500 gr ficatei, 700 gr ciuperci, 2 cepe, 2 morcovi, 1 ardei gras, 1 pahar cu vin rosu, verdeata, condimente (piper, dafin, boia dulce, oregano, cimbru, curry), 3 catei de usturoi, 4 linguri pasta de tomate.

Am spalat bine ficateii si i-am lasat 30 de minute in apa rece.

Am tocat in bucati carnea de porc.

Separat am calit ceapa, ardeiul, morcovii, apoi am adaugat carnea. Am pus si un pahar de apa si am acoperit cu un capac, amestecand din cand in cand.

Dupa aproximativ 40 de minute am pus ciupercile, ficateii, vinul, usturoiul, condimentele si am mai lasat 20 de minute sa fiarba. Am adaugat si pasta de tomate.

La final am pus patrunjelul tocat.

Am servit cu mamaliga [care n-a mai avut loc in poza :)) ] si cu un ou prajit deasupra fiecarei portii. Eu am servit langa si cateva felii de ridichii (mi-era tare pofta!)

Pofta buna va doresc!


2 Response to "Tochitură II"

  1. Mamma mia ce pofta mi-ai facut... cum poate sa arate oul ala deasupra ficateilor... yamiii... ma infrupt din portioara ta... buna, buna... Pupici si-o duminica placuta ***

    Danutza says:

    Daniela, merci mult pt aprecieri!
    Duminica placuta si tie! Pup!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.