Ciorbă de lobodă












Nu putea sa treaca primavara si sa nu fac si-o ciorba de loboda, cu putin kaizer si acrita cu bors! O bunatate!

Locuiesc chiar langa piata din cartier, asa ca am un mare avantaj ca pot cumpara multe legume si verdeturi proaspete zilnic. Ce-i drept sunt si multi comercianti in piata care nu vand marfa romaneasca sau nu sunt producatori, insa o parte dintre cei din piata sunt chiar tarani, care vin cu marfa lor din gradina si o vand la preturi accesibile.

Asa ca am luat de la ei loboda, ceapa verde, leustean ... o minune pt gustul ciorbei mele:)

Am folosit:
  • 6 legaturi de loboda, 1 legatura de ceapa verde, 1 ceapa uscata, 1 morcov, 100 gr legume congelate, 200 gr kaizer, 1 ou, 1 ceasca orez, 200 gr zarzavat + pasta de tomate, 1 cub concentrat, 1 lingura secretul gustului, 3 linguri bors la plic, sare.

Am spalat bine fiecare frunza de loboda si i-am taiat codita. Am tocat-o (nu foarte marunt) si am pus-o intr-un bol.

Am spalat si am tocat firele de ceapa verde.

De asemenea, am tocat morcovul si ceapa.

Am pus pe foc o oala cu apa, am adaugat legumele congelate, morcovul si ceapa. Am lasat sa fiarba la foc mare 20 de minute dupa care am adaugat ceapa verde, cubul concentrat, secretul gustului.

Peste 10 minute am pus in ciorba loboda, kaizerul (taiat bucati) si zarzavatul + pasta de tomate.

Spre final am adaugat orezul (eu l-am tinut in apa cam 20 de minute inainte), borsul, oul batut si am potrivit de sare.

Dupa ce am oprit focul am pus leusteanul tocat marunt si am acoperit cu un capac 10 minute.

Am servit fierbinte!

3 Response to "Ciorbă de lobodă"

  1. Ce pofta mi-ai facut... aic n-am loboda de nici o culoare, doar mama acasa facea ciorbita buna... Pupici si week-end placut !

    Danutza says:

    Noi nu mancam multe ciorbe cu verdeturi, dar primavara incercam macar o data sau de 2 ori ... de pofta:)
    Pup si un weekend minunat sa ai!

    Sava says:

    buna seara...am venit la masa.....

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.