Pizza cu ananas şi şuncă








By http://retetegg.blogspot.com

O pizza absolut delicioasa, pregatita special pentru iubitul meu, insa pe care am savurat-o si eu cu pofta.
Eu mereu sunt cam sceptica atunci cand vine vorba de combinatii mai ciudate de ingrediente, insa dupa ce le pregatesc si gust, imi schimb parerea :))

Am folosit:
  • 1 blat de pizza, 3 linguri sos de rosii, 1/2 conserva de ananas, 5 felii de sunca de pui, ardei rosu, ciuperci, branza rasa.

Am uns blatul de pizza cu sos de rosii (din pasta de tomate, ulei, oregano, busuioc, sare), apoi am adaugat pe pizza sunca, ciupercile, ardeiul si ananasul taiat puin mi marunt decat este in conserva.

La final am pus si branza rasa din belsug si am dat la cuptor pentru 10 minute.

Yummi! Trebuie sa o incercati daca nu ati mancat pana acum, e super!

0 Response to "Pizza cu ananas şi şuncă"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.