Ciorbiţă de pui cu găluşte 'gigant'




O ciorbita delicioasa cu niste galuste cu adevarat gigantice, un record personal :)) .

Reteta pentru ciorba este foarte simpla, o ciorba clasica cu pui si legume.

Am folosit:
  • 4 aripi, 2 morcovi, 1 ceapa, 1/2 telina, 1 ardei, 3 cartofi, 3-4 linguri sos de rosii, patrunjel, sare, 10 linguri gris, 2 oua.
Am pus pe foc o oala cu apa. Cand apa a inceput sa fiarba am adaugat aripile, morcovii si ceapa taiate. Apoi am pus telina taiata marunt, ardeiul si cartofii.

Cand legumele au fiert am adaugat sosul de rosii, 2 linguri de ulei si am potrivit de sare.

Galustele le-am pregatit din 2 oua batute amestecate cu 10 linguri de gris si sare.

Am pus in oala cu ciorba o cana cu apa rece si am dat focul foarte mic.

Am pus cu o lingura, treptat, compozitia pentru galuste in ciorba. Apoi am dat focul mai mare si am lasat sa fiarba.

Cand au fiert si galustele am pus patrunjelul tocat marunt si am oprit focul.

O ciorbita rapida si usoara!

14 Response to "Ciorbiţă de pui cu găluşte 'gigant'"

  1. mirela says:

    Danutza,mi-ai facut o pofta,,,mmmm,,,,la noi in Banat ai spune "zama"(supa)cu galuste,,,,si este preferata mea,,,,asa ca ce zici???am un rapid la 00:19" vin la tine,,,pupp!!

    Danutza says:

    Mirela te astept cu mare drag! Pup.

    Anonim says:

    Imi place cum ti-au iesit galustele, par foarte pufoase.

    Danutza says:

    Anonim, multumesc!

    Anonim says:

    noroc că abia am mâncat de prânz că altfel cred că mă lua cu dureri de stomac:D arată delicios:D

    Danutza says:

    Merci Injineru'

    Anonim says:

    super ,mie nu mi iese asa limpede supa.

    Danutza says:

    Multumesc, nu e vre-un secret cu supa limpede, doar ca la cea de galusti pun legumele taiate bucatele mai mari putin si nu se zobesc asa repede:)

    puiut drag si bum, poti sa-mi trimiti reteta asta via e-mail te rog frumos ca nu stiu cum so o salvezzzzz, multam

    Danutza says:

    Poti sa primesti toate retetele pe e-mail daca te abonezi prin rss. Adica acolo sus unde scrie abonare rss intri si alegi optiuna de yahoo mail:)Succes!

    Anonim says:

    Danutza sunt de multi ani in grecia ....si retetele tale ma fac sa cred ca sunt in romania ..... felicitari

    Danutza says:

    Ma bucur mult ca iti plac retetele mele!!

    violeta says:

    Delicioasa !!

    Danutza says:

    Multumesc :) Ma bucur ca-ti place!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.