Fasole bătută






Desi acum toata lumea deja a intrat in spiritul sarbatorilor si fiecare se gandeste la bunatatile de pe masa de Craciun, inca mai avem cateva zile de post.
Asa ca eu va propun o reteta foarte cunoscuta si apreciata in post: fasole batuta.

Am folosit:
  • 500 gr fasole boabe, 3 catei de usturoi, 4 linguri de ulei, sare, 2 cepe, 100 gr rosii in sos tomat, 2 linguri pasta de tomate, oregano, busuioc, cimbru, boia.

Fasolea am lasat-o la inmuiat cu o seara inainte. A doua zi am fiert-o timp de 3 ore, schimband de cateva ori apa.

Cand fasolea a fiert, am scurs-o de apa si apoi am amestecat-o cu robotul impreuna cu usturoi, sare, boia, 2 linguri de ulei.

Intr-o tigaie am calit in 2 linguri de ulei ceapa maruntita, peste care am adaugat pasta de tomate si rosiile. Cand este gata potrivim de sare si adaugam condimentele.

Am servit fasolea batuta pe paine coapta, cu "topping" de sos de rosii.

E foarte gustoasa!

0 Response to "Fasole bătută"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.