Salată de cartofi cu muşchi ţigănesc






O salata incercata de mine si iubitul meu fara a urma o reteta anume, pur si simplu am combinat ce ne place. A iesit foarte gustoasa si este iar pe lista noastra de bucate in viitorul apropiat :).

Am folosit:
  • 5-6 cartofi, 3 morcovi, 200 gr muschi tiganesc, 5 castraveciori in otet, 200 gr maioneza, 1 ceapa, sare, piper.

Cartofii si morcovii i-am curatat, i-am spalat si apoi i-am fiert. I-am tocat cuburi si i-am amestecat cu muschiul tiganesc taiat bucati mai mari, castravetii taiati rondele, ceapa taiata marunt si maioneza. Am potrivit de sare si piper.

Am servit salata de cartofi alaturi de oua umplute.

Pofta buna!

0 Response to "Salată de cartofi cu muşchi ţigănesc"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.