Borş de mânzat




Cred ca am mai amintit de multe ori in cadrul unor retete de cartea de bucate de la mama. Toata ziua o plimb prin casa, o rasfoiesc, cred ca ii stiu unele retete si cum sunt asezate in pagina :).

Ideea e ca aceasta carte contine in proportie de 90 % retete romanesti, in functie de anotimp.

Pentru toamna au inclus si borsul de manzat, o reteta care mi s-a parut simpla, dar in acelasi timp bogata in ingrediente. Am avut si mare noroc ca am gasit carne foarte proaspata de manzat, care a fiert repede si a facut borsul gustos.

Am folosit:
  • 500 gr carne de manzat, 2 morcovi, 2 cepe, 1 ardei, 3 rosii, 2 cartofi, 3 lingurite de bors (la plic), fidea, sare, patrunjel, marar, 2 linguri suc de rosii.

Carnea am spalat-o si am taiat-o bucati mici. Am fiert-o timp de 10 minute, apoi am schimbat apa. De obicei asa procedez si la carnea de vita fiindca in prima apa lasa sange.

Am pus-o apoi la fiert in apa, intr-o oala de aproximativ 3 l. Am lasat-o sa fiarba 30 de minute, apoi am adaugat morcovii, ceapa, ardeiul. Dupa 20 de minute am adaugat cartofii taiati cuburi si rosiile taiate marunt.

Cand carnea si legumele au fiert am adaugat sucul de rosii, borsul dizolvat in putina apa, fideaua si verdeata. Am potrivit si de sare, apoi am oprit focul.

E un bors foarte gustos, puteti sa-l serviti si cu smantana.

Pofta buna!

2 Response to "Borş de mânzat"

  1. pansy says:

    trebuie sa fie tare gustos borsul !

    Danutza says:

    E gustos ... te invit la o portie:)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.