Ficăţei cu ciuperci








Astazi va propun o alternativa pentru pregatirea ficateilor, cu un sos delicios de ciuperci, ceapa si rosii. Mmm...un deliciu!

Am folosit:
  • 500 gr ficatei de pui, 200 gr ciuperci, 2 cepe, 200 gr rosii in bulion, sare, piper, curry, patrunjel, 2 linguri de vin.

Am spalat ficateii si i-am lasat la scurs.
Ceapa am tocat-o si am pus-o la calit, am adaugat apoi si ciupercile taiate felii. Am condimentat si am lasat pe foc pana cand ceapa si ciupercile au devenit moi. Am adaugat apoi rosiile, vinul si ficateii.
Am lasat 10 minute sa fiarba, am adaugat patrunjelul si am oprit focul.

Foarte bun, rapid si bun!

1 Response to "Ficăţei cu ciuperci"

  1. Anonim says:

    Cred ca sunt foarte buni ficateii in combinatie cu ciupercile, nu am gatit in aceasta combinatie, ma tenteaza insa.

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.