Salata de peste afumat cu masline si porumb





Acum cateva zile am gasit intr-o revista aceasta reteta. Continea si grapefruit, dar eu am renuntat la el, fiindca nu prea imi place:).

Am folosit:
  • 300 gr peste afumat, 200 gr masline verzi, 150 gr porumb dulce, 200 gr maioneza, sare, piper.

Pestele l-am curatat de piele si de oase (nu a avut multe oase, am ales file de macrou) si l-am tocat marunt. Am taiat maslinele mai mari, cam pe jumatate. Am adaugat porumbul si maioneza, am pus sare si piper si am amestecat bine toate ingredientele.

Am lasat salata la frigider cam 2 ore inainte de a servi.

Foarte buna!

0 Response to "Salata de peste afumat cu masline si porumb"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.