Salata de castraveti








Salata de castraveti este o garnitura foarte buna pentru fripturi. Mie imi place foarte mult combinatia gusturilor de castraveti si usturoi, in plus e si foarte usor de facut.

Avem nevoie de:
  • 4 castraveti, 10 catei de usturoi, sare, ulei, otet, marar.
Castravetii i-am taiat felii subtiri si i-am pus intr-un vas. Am maruntit usturoiul pe care l-am amestecat cu ulei, otet si sare. Am adaugat in el si marar tocat si 2-3 linguri de apa. L-am adaugat apoi peste castraveti.

Am servit salata impreuna cu friptura de pui, cartofi noi si neaparat un pahar de vin alb rece!

2 Response to "Salata de castraveti"

  1. Anonim says:

    castravetii sun proaspeti sau sunt murati?

    Danutza says:

    Sunt proaspeti!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.