Omleta cu dovlecei




Astazi, pentru micul dejun, iubitul meu a mai inventat o combinatie de ingrediente pentru omleta.
S-a gandit sa faca o omleta cu dovlecei si patrunjel. O idee deloc rea as putea spune acum dupa ce am gustat. Recunosc, la inceput am fost sceptica:).

Am folosit:
  • 2 oua, cateva cuburi de dovlecel, 1/2 legatura de patrunjel, piper, sare.

De amestecat ingredientele (oua, dovlecel, patrunjel, sare, piper) s-a ocupat iubitul meu, iar de copt eu. Ador sa o pregatesc ca pe o clatita:)

De aspect m-am ocupat tot eu ... decorand-o cu rosie si patrunjel.

Am servit-o alaturi de salata de rosii.

4 Response to "Omleta cu dovlecei"

  1. Ioana says:

    si eu fac des in ultimul timp omleta asta...e f buna!

    Danutza says:

    Asa-i Ioana, e gustoasa! Eu ador din ce in ce mai mult dovleceii si am inceput sa-i introduc in multe retete:)

    Timea says:

    Ommleta cu dovlacel o mananc de cand eram mica...e preferata mea...Si dovlacel pane nici nu mai zic...as manca non stop si nu ma satur. La fel si salata de dovlacel cu maioneza si ceapa...:)gata, te-am zapacit si ai inteles ca ador dovlacelul. te pup

    Danutza says:

    Si eu am cateva legume de care nu pot sa ma despart: ciuperci, dovlecel, cartof, sfecla rosie, praz:)) Toate-mi plac in orice combinatii:) Pup, seara buna!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.