Cus-cus cu legume





Este prima data cand gatesc cus-cus. Nu prea eram atrasa de mancarurile orientale, insa iubitul meu a cautat ieri pe net retete libaneze si a venit cu cateva idei de mancare.
De fapt, a venit mai mult cu pofta de a incerca ceva nou. Si cum imi place sa experimentez am fost mai mult decat incantata sa-i indeplinesc cateva pofte.

M-am uitat la cateva retete libaneze si am vazut ca ingrediente predominante naut si cus-cus. Asa ca pe lista de cumparaturi le-am pus si pe acestea.

Nu am gatit o reteta in mod special, in general nu prea imi place sa urmez strict indicatiile unor retete, ci sa combin ce imi place mie si cred ca ar avea un gust bun. Asa ca am pregatit cus-cus cu legume.

Am folosit:
  • 200 gr cus-cus, 1 ceapa rosie, 1 ardei, 5-6 ciuperci, 200 gr masline negre feliate, 2 rosii, 3-4 catei de usturoi, condimente.

Am pus la fiert cus-cus-ul intr-un litru de apa, am lasat 10 minute pe foc, timp in care am amestecat din cand in cand.
Am taiat in felii subtiri ceapa, ardeiul , ciupercile si le-am calit. Am adaugat apoi rosiile tot felii, usturoiul, maslinele negre feliate si condimentele.

Am scurs cus-cus-ul si l-am pus in bol, am adaugat peste el sosul de legume si am decorat cu umbreluta verde, fiindca am uitat sa iau patrunjel si trebuia sa contrastez cu ceva:)

Avand in vedere ca am gatit pentru prima data asa ceva am fost foarte placut impresionata de cus-cus cu legume. Voi incerca in curand si alta combinatie.

Pofta buna!

0 Response to "Cus-cus cu legume"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.