Clatite cu pui si legume





Mi s-a parut cea mai potrivita reteta pentru cina de ziua mea.
Se prepara repede si sunt foarte gustoase.

Am folosit:
  • Pt clatite: 2 oua, 300 ml lapte, faina, sare.
  • Pt umplutura: 200 gr piept de pui, 300 gr mix de legume (ciuperci, ardei, ceapa, rosii), oregano, sare, piper.

Am copt intai clatitele si le-am pastrat calde in cuptor.
Pieptul de pui l-am maruntit si l-am calit in tigaie. Am adaugat peste el legumele si condimentele si am lasat aproximativ 7-8 minute.

Am umplut fiecare clatita cu amestecul de legume si pui, am rulat si am servit imediat.

Pofta buna!

0 Response to "Clatite cu pui si legume"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.