Mancare de primavara cu pui
















Nici nu va puteti imagina cat de mult ador ca e primavara si ca pot sa numesc majoritatea preparatelor in acest sezon "... de primavara". De fapt, avand in vedere ca folosesc pentru multe din preparate legume si verdeturi specifice anotimpului cred ca majoritatea isi merita denumirile.

De data aceasta am gatit o mancarica cu pui si multe legume, tocmai in "trend" cu sezonul.

Am folosit:
  • 5 bucati piept de pui, 3 dovlecei, 6 ciuperci, 1 morcov, 1 rosie, 1 ceapa, un fir ceapa verde, 1 ardei kapia, patrunjel, oregano, ienibahar, sare.
Am tocat intai ceapa rondele si am pus-o la calit. Dupa ce a devenit galbena am tocat pieptul in bucati de marime medie si l-am pus peste ceapa. Am adaugat apoi pe rand morcovii taiati rondele si ardeiul, lasand sa fiarba inabusit. Apoi ciupercile, dovleceii, ceapa verde si rosia. La final am pus si sare, patrunjel, condimente.

A iesit o mancare de primavara foarte usoara si gustoasa!

Pofta buna!

p.s: tot la categoria "cu umbreluta".

2 Response to "Mancare de primavara cu pui"

  1. Raluca says:

    Excelenta! Si nici nu ingrasa :)

    Danutza says:

    Merci mult Ralu:* E sanatoasa;)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.