Spanac cu pui










Astazi fiind 1 Martie m-am gandit sa gatesc un fel de mancare specific primaverii, pentru ca, cel putin teoretic, a venit primavara.
M-am gandit la mancarea de spanac, pentru ca iubitul meu nu mai mancase spanac cu pui si am vrut sa mai diversific meniul uzual.

Am folosit:
  • 800 gr spanac (conserva), 1 ceapa, 100 gr pasta de tomate, 3 bucati piept de pui, tarhon, oregano, piper, sare, ienibahar
Am tocat ceapa marunt si am pus-o la calit. Peste ea am adaugat la calit si carnea taiata cubulete.
Apoi am pus bulionul, condimentele si spanacul. Am lasat pe foc 15 minute. Se pregateste foarte repede fiindca spanacul era deja fiert.
E o reteta usoara si foarte gustoasa.

Am servit mancarica alaturi de o Feteasca neagra!


2 Response to "Spanac cu pui"

  1. Buna, arata bine; un svat sa nu faci mancarea unsuroasa si cand prajesti ceapa pune capac sa se dinstuie ceapa si adauga 50gr de vin alb sec.(sare si piper).Sper ca nu am deranjat...Bafta...

    Bun spanacul cu carne de pui...mi-ai facut chiar pofta!
    salutari!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.