Salată orientală de post








Salata orientala este dupa parerea mea o salata usor de preparat, gustoasa si perfecta in post. Desigur, trebuie sa recunosc, eu nu o fac de post de obicei fiindca pun oua fierte, insa acum am uitat total sa fierb oua si la cat ne era de foame, nu am mai pus oua deloc. A iesit oricum super buna, deci nici nu mai avea rost sa pun.
Asadar va prezint reteta de salata orientala, de post!

Am folosit:
  • 5 cartofi mari, 4 morcovi, 6-7 castraveciori in otet, 200 gr masline negre, 1/2 ceapa, ulei, otet, sare.

Am fiert cartofii si morcovii in coaja, apoi i-am curatat si i-am tocat bucati. Am tocat ceapa feliute si castraveciorii la fel. Am adaugat maslinele, sare, ulei, otet si am amestecat.

E o salata usoara si foarte buna.

Spor la bucatarit!

0 Response to "Salată orientală de post"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.