Peste proaspat cu sote de legume












Astazi fiind sarbatoarea de Florii am pregatit si eu peste. Nu doar pentru ca asa e traditia sarbatorii, ci si pentru ca aveam pofta de peste.

Si ce peste credeti ca am pregatit? Pastrav!
Da, iar pastrav. Fiindca am descoperit ca ne place foarte mult carnea de pastrav. Nu numai ca e gustoasa dar se si gateste repede.

Am pregatit pestele proaspat la cuptor cu multe condimente si lamaie, si l-am servit cu legume sote.

Am folosit:
  • 3 bucati file pastrav proaspat, 3-4 felii de lamaie, 2-3 rondele de ceapa, condimente pentru peste, tarhon, oregano, coriandru, sare, piper.
  • legume congelate: mazare, ciuperci, porumb, morcovi, orez, ceapa, ardei.
Pastravul l-am spalat si l-am uscat pe un servetel. L-am asezat in tava unsa cu ulei si l-am condimentat. Am adaugat felii de lamaie, rondele de ceapa si 100 ml apa, apoi am pus la cuptor pentru 15 minute.

Intr-o tigaie am pus 2 linguri de ulei, 300 gr legume congelate si un praf de sare. Le-am calit aproximativ 5 minute.

Am servit pastravul alaturi de acest mix de legume. E un preparat usor, ideal pentru o cina tarzie asa cum am avut-o noi.

Pofta buna!

0 Response to "Peste proaspat cu sote de legume"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.