Mancare de mazare cu pui si ciuperci









Hmmm, o combinatie foarte interesata testata de mine azi.

Surprinzator, dar dupa cateva ore infernale in trafic azi am reusit sa ma si intorc de la serviciu acasa. Si cum am ajuns la caldurica mi s-a facut foame. Cum aveam in frigider pui si ciuperci, si in camara mazare, am zis ca n-ar strica o combinatie.

Rezultatul a fost tare gustos!

Pentru 2 portii am folosit:
  • 2 pulpe inferioare, 700-800 gr mazare, 1 ceapa, 1/2 ardei, 3-4 ciuperci, sos de rosii (2 linguri), sare, piper, ienibahar, tarhon, oregano, marar [nu se regaseste in poza ca a ajuns acasa mai tarziu, tot din cauza traficului:)]
Am pus la calit pulpele inferioare, ceapa si ardeiul tocate marunt timp de 4-5 minute. Am adaugat ciupercile felii, mazarea, condimentele si sosul de rosii. Am pus si un pahar de apa si am fiert aproximativ 20 de minute. La final am adaugat marar tocat.

Bun, foarte bun! Incercati reteta pentru ca merita!

0 Response to "Mancare de mazare cu pui si ciuperci"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.