Supa de pui cu galuste









Supa de pui cu galuste sau amintiri din copilarie. Mama facea si inca mai face supa asta foarte des. De ceva vreme am inceput sa o fac si eu, la cererea iubitului meu care s-a indragostit de gustul galustelor facute de mine.
Eu am cumparat un pui mare, dar nu l-am folosit in intregime, ci doar pulpele, aripile. Am adaugat la carnita si cativa ficatei.

Asadar, am folosit:
  • 2 pulpe, 2 aripi si 3 ficatei de pui, 2 morcovi, 2 cepe, 1/2 telina, 1 ardei verde, 2-3 cartofi, 2 linguri de bulion, fidea, patrunjel, sare.
Pentru galuste: gris, 2 oua, sare, 1 lingura ulei.

Am pus carnea la fiert, am scurs prima apa. Apoi am umplut oala cu apa si am pus ficateii si legumele. Intre timp am preparat compozitia pentru galuste: am amestecat ouale bine batute cu grisul, uleiul si sarea. Am pus cu o lingura, treptat, compozitia in supa. Tot acum am pus si bulionul. Am lasat apoi sa fiarba 15-20 de minute, iar cu 5 minute inainte de final am pus fideaua, patrunjelul (din pacate patrunjel uscat) si am potrivit de sare.

MMM ... ce aroma placuta!
Pofta buna!

2 Response to "Supa de pui cu galuste"

  1. Nicole says:

    cum faci sa iasa galustele pufoase ca asta e o problema pentru multe femei?

    Danutza says:

    Pai depinde de compozitie. Multi spun ca trebuie sa fie supa racita, cu un pahar de apa, inainte de a pune galustele, sunt tot felul de sfaturi. Eu cred ca e foarte important cum e compozitia, adica sa arate cam ca in imaginea mea, cat sa curga de pe lingura. Asa imi ies mie pufoase!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.