Prajitura "Dana"



Am denumit-o asa pentru ca imi place sa spun ca eu sunt "mama" ei. In ceea ce priveste blatul cred ca sunt de fapt o mama adoptiva ... insa modul in care am asamblat toate ingredientele pana la final, transforma reteta intr-una originala.

Pentru blat am folosit:
  • 5 oua, o cana zahar, o cana lapte, o cana ulei, faina aproximativ 500 gr, un plic praf de copt, zahar vanilat, esenta vanilie, nuci.
Am amestecat foarte bine ouale, peste ele am pus laptele in care am topit zaharul, uleiul, zaharul vanilat si esenta de vanilie. Apoi am adaugat faina si praful de copt. La final am pus nucile maruntite si am turnat in tava.
Dupa ce am scos prajitura din cuptor am decorat-o cu glazura de ciocolata (la plic, Dr Oetker) si nuci.

HMMM.....un deliciu!

0 Response to "Prajitura "Dana""

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.