Piept de pui cu ciuperci




Pentru 4 portii am folosit:
  • 2 bucati de piept de pui, 500 gr ciuperci proaspete, 1 ardei rosu mareee, , 2 cepe, 2-3 rosii, condimente (sare, piper, oregano, curry, busuioc), patrunjel verde.

Pieptul de pui se spala si se taie cubulete, ciupercile felii, ardeiul si ceapa de asemenea. La inceput am calit ceapa si ardeiul, apoi ciupercile.
Separat am calit puiul pe care l-am adaugat peste legume cand acestea erau aproape gata. Apoi peste toate am pus condimentele, rosiile si la final patrunjelul.

Pofta buna!

1 Response to "Piept de pui cu ciuperci"

  1. Nicole says:

    una din retetele mele preferate. este foarte gustoasa si merita incercata!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.